Dropbox Business – Productief en veilig samenwerken met alle bestanden in de cloud!

Dropbox Business logo

Met Dropbox bied jij jouw klanten een tool om altijd en overal samen te werken. Met een centrale plek voor alle bestanden en krachtige samenwerkingsfuncties kunnen gebruikers beter samenwerken met collega’s, maar ook met partners, verkopers of freelancers. Alle bestanden zijn opgeslagen in een centrale opslag in de cloud. Welke apparaten je klanten ook gebruiken, ze hebben overal toegang tot hun ‘individuele’ Dropbox om bestanden op te slaan en te delen. Met Dropbox Business werken je klanten productiever, veiliger en succesvoller.


WAAROM KIEZEN VOOR DROPBOX BUSINESS?

Met Dropbox Business kunnen je klanten onbeperkt groeien en krijgen ze zoveel ruimte als nodig is! Terwijl de IT-beheerder altijd de volledige controle houdt over alle data en de activiteiten van gebruikers. Daarbij biedt Dropbox Business diverse beheertools om volledige zichtbaarheid en controle te bieden in het hele bedrijf. Denk aan o.a. uitgebreide controlelogboeken, gecentraliseerd beheer van gebruikers en apparaten en aangepast toegangsbeheer.

Dropbox Business home web view

AANBOD DSD: DROPBOX BUSINESS STANDARD EN ADVANCED

Met Dropbox Business bieden wij onze klanten een samenwerkingsplatform voor het opslaan en delen van data. Dropbox is verkrijgbaar als maandelijkse dienst, waarbij je betaalt per gebruiker. Het aantal gebruikers is ieder moment op te schalen. Met één vast maandelijks bedrag hebben alle gebruikers toegang tot alle Dropbox Business tools en kunnen zij gemakkelijk samenwerken. Met Dropbox Business bent u verlost van onderhoud op verouderde fileservers, aan harddisks of andere opslaghardware en hebben zij de volledige controle over alle data van gebruikers binnen de organisatie.

Vergelijk onder aan de pagina Dropbox Business Standard en Advanced.


DROPBOX BUSINESS FUNCTIONALITEITEN:

PRODUCTIVITEIT

  • Snel en makkelijk in gebruik: alle handelingen binnen de tool zijn uitvoerbaar binnen 6 clicks.
  • Onafhankelijk van apparaten en platformen: Dropbox werkt hetzelfde op Windows, Mac en meer dan 40 andere besturingssystemen.
  • Online en offline toegang
  • Externe integraties met diverse programma’s en apps, zodat gebruikers nog makkelijker kunnen werken met de programma’s waar zij het liefst mee werken (bijv. Adobe en DocuSign)
  • Productiviteitsfuncties als OCR- en zoekfunctie: productief werken door bijvoorbeeld scans van betalingsbewijzen automatisch om te zetten naar tekst.
  • Meer dan genoeg opslagruimte, met aparte accounts voor werk- en privégegevens.
  • Bestanden groter dan 2 GB delen
  • Efficiënte sync methodes (LAN sync/streaming sync/delta sync):
    • LAN sync: Offline bestanden delen via LAN-verbinding (lokale netwerk).
    • Streaming sync: Gedeelde bestanden kunnen direct gedownload worden, ook al zijn deze nog aan het uploaden.
    • Delta sync: Bij het opslaan van een nieuwe versie van een bestand wordt alleen het verschil opgeslagen.

SAMENWERKEN

  • Integraties met Microsoft Office: Dropbox-documenten openen met Office Online voor live co-creatie en Offline-documenten maken en bewerken op mobiele apparaten.
  • Opmerkingen en aantekeningen in documenten of specifieke delen van een bestand.
  • Versiegeschiedenis en herstellen van verwijderde documenten.
  • Extern samenwerken met functies om gemakkelijk en veilig bestanden en documenten te delen en te volgen.
Eenvoudig je team en je gegevens beheren via de Beheerconsole

BEHEER

  • Uitgebreide controlelogboeken houden gebruikersactiviteit, bestandsgebeurtenissen, delen en apparaten bij.
  • Beperkingen: stel beperkingen in voor toegang en samenwerkingen binnen of buiten een team.
  • Toegang tot bestanden en machtigingen beheren op team- of projectniveau. Beheer toegang tot materiaal en mappen in het hele bedrijf met aangepaste machtigingen.
  • Domeinbeheer:v versnel de implementatie door Dropbox-gebruik voor je domein voor je bedrijfsaccount in te zetten.
  • Extern verwijderen: bescherm bedrijfsgegevens bij bijvoorbeeld zoekraken van apparaten.
  • Dropbox Business API: implementeer Dropbox in applicaties van derden. Bijvoorbeeld een koppeling met een administratiesysteem, waardoor offertes en facturen automatisch worden opgeslagen in Dropbox. Of de Dropbox koppeling met Office 365, waardoor alle mail bijlagen automatisch worden opgeslagen in Dropbox. Zo voorkom je dat je Outlook inbox overvol raakt.
  • Accountoverdracht: zet bestanden over van de ene medewerker naar de andere.
  • Gebruiker overnemen: krijg zichtbaarheid in de Dropbox-accounts van specifieke gebruikers.

BEVEILIGING

  • Versleuteling: elk bestand wordt in afzonderlijke, versleutelde blokken opgeslagen. Bestanden zijn versleuteld tijdens de overdracht en blijven versleuteld als er niets mee wordt gedaan.
  • Bescherming van verloren apparaten: apparaten eenvoudig ontkoppelen van het account van de medewerker en de synchronisatie met Dropbox onderbreken.
  • Gebruikersauthenticatie: voeg extra beschermingslagen toe aan gebruikersaccounts.
  • Naleving: SOC 1, 2 en 3,ISO 27001 en ISO 27018 en ondersteuning van HIPAA/HITECH.
  • Duurzaamheid: jaarlijkse duurzaamheid van gegevens van minimaal 99,999999999%.
Copyright ©2019 Apple Beheer - Apple Support - Systeembeheer - Netwerkbeheer - Webdesign - ICT Oplossingen All Rights Reserved.